En ledig dag

Sådärja, då har jag ännu en gång konstaterat att jag inte är fullt så läskunnig som jag trott. Jag var övertygad om att läkarbesöket var i linköping, det var på vårdcentralen runt hörnet….

Tur att jag såg det INNAN jag åkt till grannstaden!

Nu ska jag iväg på en tur till linköping i alla fulla fall men den här turen kommer sluta på ikea, hoppas på att hitta ett nytt köksbord, kanske någon stol, lite tyg, anteckningsböcker …. jag tror det är lag på att man måste köpa antingen ljus eller servetter när man besöker ikea vi får se vad det blir.

Vackert väder har vi också, energin börjar återvända tack och lov, jag slocknade igår och har sovit som ett as hela natta. Vaknade vid åttasnåret och har inte hört väckarklockan så det var lika så bra att jag är ledig idag…

En bild jag hittade på datorn som jag inte vet vad det är för ngt…bara för att…

tumblr_mizhlunbwv1r4zr2vo2_r1_500

Leave a comment