Så i måndags…

Tog jag en morgonpromenad

image

För att jag är väl medveten om nyttan av motion. Hade ABSELUT ingenting att göra med att jag glömt ladda mitt busskort.

Iaf så står jag vid ett rödljus och väntar när jag får syn på detta:

image

Ett exempel på saker som gör mig glad.

Jag lyckades få med mitt finger på BÅDA bilderna! Det ligger en viss skicklighet i det…någonstans.

På kvällen gick jag på bio, star trek i 3D. Skulle satt mig längst bak, liten salong inte bra för att se 3D.

Filmen var helt ok, Benedict Cumberbatch snodde hela filmen han är grym.

image

Dasslock till händer….

Kommentera

