Smash/junk journal

image

Jag hittade en annan typ av journal på nätet. Man utgår från en anteckningsbok och klistrar in papper för att få stadga och färg.

Jag slet ut hälften av sidoena för atr ge plats åt allt som ska in i boken. Insåg rätt snabbt att jag kommer få skära upp den i alla fulla fall. Så jag har inte bekymrat mig om att dekorera utsidan, det får bli det sista jag gör med boken.

Banden sitter i mitten av varje lägg och ska hjälpa boken att hålla ihop.

Fick slut på lim så det är fortfarande en del sidor kvar att fixa. Jag fixar en bläddervideo när jag fått den klar för användning.

Kommentera

