40 innan 40 uppdatering

Nuvarande status på projektet:
* 1 sak avklarad (internet är up and running)
* 1 har gått åt skogen (dagliga promenader, eller hur! Har iofs ”bara” missat två dagar men inte blev det dagligt inte)
* Krukväxten är vid liv! det trodde ni inte va =)
* Vikten pendlar mellan -1 kg och tillbaks på ruta ett. Det är dags att lägga i en växel till på den annars kommer jag inte nå målet.
* Rensning är pågående, jag har städat upp i lägenheten och slängt lite från vinden. Det är sjukt mycket kvar att göra men jag har börjat så än så länge ser det ut att kunna fungera.
* Boken, är på gång att börja, har en möjlig start. När jag gick igenom mina gamla papper hittade jag en synnerligen kreepy novell jag skrivit någongång. Den var helt ok och jag tror den får inleda. Har inte lyckats lokalisera alla gamla papper än och jag vet att det finns en hel del som kan användas. Men påbörjat anser jag det nog vara iaf.
* Få till 40 saker, den är svår. Det fattas fortfarande en del, har lagt till en sak idag.
* Dessert bord, planerar för fullt, om allt går som jag vill blir det nog ett åtminstone test bort inom några veckor.

Kommentera

