Lite ditt och lite datt

Har röjt lite bland mina pyssel/hobby prylar, det är nästan lite magiskt hur det blir extra plats bara man lägger ihop sakerna och staplar dem lite. Det är bara en liten del men många bäckar små, det börjar sakta likna något härhemma. Jag har ju nästan ett helt år på mig!🙂

Har även fixat med kalendern, den börjar bli tjock så jag kommer få fixa med knäppet när jag får tid och lust fram tills dess använder jag mig av den beprövade snörmetoden:

DSCN1384

Ett litet pytteproblem har dock uppstått, ett minimoln på min i övrigt klarblå kalenderhimmel:

DSCN1385

Måste köpa en ny väska.

Kommentera

