40 före 40 – status

Växten lever, röjandet av vind och lägenhet har fortsatt, vikten …. vet jag faktiskt inte men den är nog ungefär samma.

Den här veckan tänkte jag avverka meditationsveckan, det är fan inte lätt! Jag märker att tankarna flyger och far, det är svårt att hålla fokus ordentligt. Det ska bli spännande att se om det blir lättare mot slutet av veckan.

Jag har fortfarande inte 40 saker på listan, det stör mig! Kom på en sak till idag så den har jag lagt till:

34. Sätta ihop en kris väska. Något jag velat ha länge, en trygghet utifall att utomjordingarna invaderar eller det blir en zombie-epidemi =) Allvarligt talat så är det en bra idé att ha en väska som går att ta med snabbt och enkelt. Hittade en bra sida som jag nog ska följa: http://www.yourownhomestore.com/survival-kit-series-week-one/

Kommentera

