Onsdag…

40 före 40 listan är nu klar, jag har lagt till en 24B eftersom nr 24 har kraschat. Är rätt nöjd med listan den har både saker som i stort sätt bara kräver att jag gör dem och sådant som kommer bli en något större utmaning.

De senaste dagarna har jag känt mig lite småkrasslig och trött. Det kan vara en förkylning på g eller så beror det helt enkelt på att jag gått upp kl fem på morgnarna. Tyckte det var dags att vända tillbaka dygnet det var på väg åt helt fel håll. När jag inte har någon tid att passa tar det inte många dagar innan jag är vaken till tre-fyra på nätterna och sover nästan hela dagarna. Det verkar vara min naturliga dygnsrytm. Problemet är ju att resten av världen har ett annat dygn så livet blir lite knas om man lever så. Alltså släpar jag mig upp ur sängen kl fem numer – gäsp!

I övriga nyheter kan nämnas att jag och moderskapet besökte panduro igår, de hade rea vilket alltid är trevligt. Jag var nog inte riktigt på humör för det blev inte mycket handlat. Lite papper och dylikt till kalendern bara. Den är för övrigt i stort sett klar, det är själva kalenderdelen som behövs organiseras nu och det kommer ta lite tid.

På tal om organisation så har jag snubblat över en riktigt bra hemsida för det:

http://www.abowlfulloflemons.net/

 

Kommentera

