Vad händer?

Hej !

Nu har det gått några dagar mellan inläggen igen så dags för en uppdatering🙂

40före40:

Boken knatar på, jag har skrivit lite varje dag nu ett tag och den börjar få lite form. Det är första utkastet så det är långt ifrån där jag vill vara men närmare än igår.

Krukväxten lever! Jag husvaktade åt mina föräldrar i några dagar och hade såklart glömt att se över växterna innan jag drog så jag var övertygad om att den var död. Den är visst tuffare än vad somliga tror. Härmed döper jag da Växt till Mowgli (stavas det så?).

Listan är klar så nu är det verkligen 40 saker på den.

Meditationen har kommit av sig men det blir nya tag på det, hur svårt kan det vara?

Under augusti kommer jag kanske att beta av några punkter på listan, jag tänkte försöka klara av blogga 30 dagar i sträck utmaningen så det kan ju vara ett bra tillfälle.

Plantade om mina övriga växter idag, det behövdes. Nu är jag översvämmad av växter, det blir alltid såhär när jag planterar om växter. Före omplantering, tre krukväxter. Efter omplantering sjutton krukväxter. Fint med lite grönt i fönstret dock.

Min kalender fungerar bra på alla plan utom själva kalendern, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som inte fungerar men den känns inte helt optimal. Får duga sålänge, när jag har testkört den i några månader kommer jag kanske på vad som stör mig.

Kommentera

