2. Pinterest utmaningen

En sak jag skrivit på min lista är att jag vill ha gjort minst 5 saker från mina pinterest anslagstavlor. Jag är en entusiastisk pinterest användare, det finns enormt mycket skoj och jag ”pinnar” på med resultat att det ligger en hel del på min 2do tavla:

Det blir lite mer för varje dag som går. Skojsigt men någon gång måste man ju faktiskt göra sakerna annars är det ju ingen mening med det. Alltså hamnade det på min 40före40 lista.

Så, jag har gjort en sak. Den är inte perfekt men jag gjorde den alldeles själv🙂

Vi kan börja med hur den ser ut på pinterest:

Här är min variant:

DSCN1403

Återigen, svårt att ta en snygg bild. Att tänka på till nästa gång: mer wire och kortare grenar så blir det mer proportionerligt, sedan tror jag det blir snyggare med mer oregelbundna pärlor. Måste ändå anse att den blev rätt bra faktiskt, för att vara ett första försök.

Kommentera

