3. Slut på ideer?

Börjar undra om det här med blogga 30 dagar i sträck var en så lysande idé trots allt. Jag menar, vad ska jag skriva om?

Idag ska vi fira moderskapet som fyllde 25 och lite växel häromsistens, jag har blivit lovad tårta så present kommer medtagas🙂

De senaste dagarna har jag mått lite sådär, varit fruktansvärt trött och haft irriterade ögon, det verkar nu vara på bättringsvägen så hurra för det.

Och nu en bid från gårdagens surfning. Jag skrattade i sisådär fem minuter åt denna snyggning, inte så snällt kanske men kilt! Han dök upp överst på tumblr efter att jag sökt ”mancandy”  – det var sent, jag var trött, skåda mansgodiset :

Bild

lite söt är han väl ändå? Även om han inte hade råd att köpa hela outfiten….

5 reaktioner på ”3. Slut på ideer?

  1. Jag tycker om ditt bloggande oavsett om det handlar om kiltar eller ej. Själv sitter jag med min blivande bok och försöker banka ut några rader text. ”Va fan skaffar man såna här projekt för?” skrev jag för ett par timmar sedan i ett block. Jag tror att både du och jag tillhör kategorin komplicerat kreativa som har det så här.

    • Komplicerat kreativ, det är en riktigt bra beskrivning faktiskt. Skriva bok är svårt och frustrerande har jag upptäckt samtidigt som det är roligt. Märklig kombination. Kreativitet är märkligt, det är inte så mycket ett val att skriva eller måla utan mer ett behov. När det sedan inte ser lika vackert ut på sidan som den bild jag har i huvudet vill jag ofta bara skita i det men även om det inte är perfekt så är det något och något är bättre än inget. Dessutom ju mer man gör desto bättre blir man. Jag tror båda våra böcker kommer bli både klara och fantastiska🙂

Kommentera

