6. Äventyr

Sent inlägg idag, jag har varit på äventyr!

Kände mig lite wild’n crazy så jag tog bussen ut till det stora köpcentret och gick på ica!

Imponerande eller hur?🙂

Gjorde lite slöshopping, de hade en ny hylla med godis så den undersöktes och det blev en liten påse. Tyvärr har de ännu inte sänkt priset på once upon a time dvd boxen så det blev ingen. 499 kronor är lite för mycket. Vad köpte jag mer? Nivea hade ngt nytt klet till läpparna så det blev en sån och en påse magnetiska bokmärken, lite mat etc osv…

Oj, detta kan nog vara mitt tråkigaste inlägg hitintills…..det finns en charm i tråk också.

Nu ska jag käka färdigpaj, kolla lite film och mumsa godis. En slödag är lite nödvändigt ibland.

Åh, en intressant sak har jag ju att skriva om, eller ja, intressant i jämförelse med ovanstående matkasseinventering. Var hos frissan igår så jag är snygg i håret igen, hon är så duktig min frisör. Sist klippte vi av sisådär en och en halv decimeter hår så jag är nu (enligt mina mått mätt) korthårig, nu blev det liiiite mer klippt men inte så mycket och lite mer slingor. Nästan blond nu, få se om det blir något roligare än har jag inte märkt något.

 

Ha en fabulös dag för det tänker jag ha!

Bild

Kommentera

