7. Låt oss ta en liten promenad

Så jag gick en sväng tidigare idag, när jag såg något intressant knäppte jag ett kort med mobilen.

 

20130807_094949

Guillermo del Toro är min favoritregissör, så den ska jag se. Tror den gör sig bäst på bio.

20130807_095058

Ett ansikte som någon av okänd anledning funnit det lämpligt att klistra upp. Ingen jag känner igen men han ser inte glad ut, kanske för att stolpen skymmer hans utsikt?

20130807_095510

Bevis, nu är det snart höst! Te, kakor och en bra bok i soffhörnet. =)

Kommentera

