10. Hur svårt ska de va?

Min kalender blir snart skrotad. Det verkar som att få till kalenderdelen som jag vill ha den är snudd på omöjligt. Mycket beroende på att jag inte vill sitta och fylla i alla helgdagar för hand! Först rita upp rutnätet och sedan fylla i alla dagar, namnsdagar, helgdagar? nej tack, inte utan att få betalt för det. Så frågan blir hur/var ska jag få tag i antingen en färdig kalenderdel typ filofax att sätta in eller ett sätt att enkelt skriva ut kalendern?

 

Det största knaset ligger i att min kalender är smalare än de som finns på marknaden så jag behöver skära av sisådär en två centimeter på de flesta och kalendrarna går heeela vägen ut i kanten på alla jag sett (och det är en hel del..). Jag har till och med tittat på de sidor där man kan ”designa” sin egen kalender, mycket tjusigt, de påstår att man kan sätta sin egen prägel på den, jotack, sålänge man håller sig till deras storlek så.

aja, jakten fortsätter.

Kommentera

