11. Kalendern

Igår var jag färdig att bränna den, det har gått över🙂

Det visade sig att efter att jag suttit och mätt, testat och letat igenom nästan hela www efter lämpligt alternativ i ett antal timmar skulle jag ha tagit en liiten paus.

Cirkus klockan tre imorse var jag ”utvilad” och gick på’t igen med ny energi. Då kändes det inte längre lika hemskt att fylla i alla helgdagar för hand längre. Det stora jobbet är ju gjort i och med att jag har bestämt hur det ska se ut.

Inte så pjåkigt om jag får säga det själv🙂image

I eftermiddag kommer jag (förhoppningsvis) äntligen att besöka ett av Norrköpings små undangömda smultronställen – Gubbens Trädgård, ett enligt pålitliga källor väldans mysigt fik.

Kommentera

