13. Ett inlägg om dagen var det…

så jag måste ju skriva något, även om jag inte vet vad.

Har infört ett förbud mot kollande av statistik, jag la alldeles för mycket tid på att glo på staplar när jag istället kan göra något kul och produktivt. Som fixa till en ordentlig youtube video en med prat och klipp, min kanal går över förväntan, personligen tycker jag att det jag lagt upp hitintills är väldans tråkigt men har ändå lyckats få två prenumeranter! Nu måste jag alltså ta mig i kragen och få till något som är lite mer värt att titta på🙂

dum de dum…

Idag har jag verkligen ingen som helst aning om vad jag ska skriva… Kanske skulle ge mig i kast med en till bokhylla idag? Eller lite smash kanske? Har en hel låda nu full med grejor att sätta in i boka, som den är nu (tom) gör den ingen glad.

En bild:

20130630_130508_1

Hannes visar tydligt hur väldigt glad han är över sin nya leksak🙂

Kommentera

