18. blogga 30 dagar i sträck

Dag numero 18, färre dagar kvar än vad jag avklarat så även om jag inte har något att säga tänker jag blogga om det.

Krukväxten lever i högönsklig välmåga, boken har jag inte fått något gjort med – inget ordentligt iaf, jag har funderat och tror mig ha en rätt så klar bild över vad jag ska skriva.

Idag har det varit en pyjamasdag, jag har strul med mina ögon igen det börjar fasiken se ut som att jag inte kan använda linser mer. Varje gång får jag knallröda svidande ögon och det håller i sig i ett par tre dagar. Surt, det är så mycket mer praktiskt med linser.

 

nåja, hoppas jag kan få ihop något mer intressant imorgon…

 

Och nu, en intressant video om vatikanen:

Kommentera

