22. Torsdag

Vaknade tidigt idag för första gången på länge. En liten minisemester hos föräldrarna var nog en bra ide🙂

Ögonen mår fantastiskt mycket bättre, det var nog inte allergi trots allt. Har skaffat vanliga ögondroppar och det var tydligen det som behövdes, lite fukt.

Det var ett tag sedan jag tvättade så idag har jag ett par linnebyxor från förra seklet och en gammal t-shirt på mig, känner mig som en sexbomb!🙂 Nåja, inga större problem, imorgon har jag tvättstugan.

Hösten har kommit och jag har snart fixat en sak till på min 40 före 40 lista, börjar undra lite hur jag ska hinna med allt? Dags att göra ett nytt försök med meditationen tror jag.

Fick två stycken a5 pärmar av morsan, de kan bli riktigt bra kalendrar, lättare att få till inläggen när det är en standard storlek. Jag håller som bäst på att funderar på hur jag ska klä in dem, gaffelpärmar är inte riktigt lika lätta som ringpärmar.

Inte långt kvar nu på blogga 30 dagar i sträck utmaningen, det ska bli skönt att kunna återgå till att blogga när jag känner att jag har något att skriva om🙂

Kommentera

