27. Stackars lilla tån =(

Så dagens tåstatus: svullen, blålila med svarta detaljer, avdomnad och går inte att böja på. Jag slog en signal till sjukvårdsupplysningen och fick lära mig att tår, det gör man inget åt de självläker – jippi! Jag slipper åka till sjukvården, det blir till att halta lite sexigt i några dagar, vem vet, jag kanske kan lura till mig en gratis lunch av morsan idag om jag ser riktigt eländig ut🙂

I övriga nyheter så har jag en god vän som ligger på operationsbordet idag så jag är ju såklart lite orolig och håller tummar och tår (inklusive den blålila).

Snart har jag klarat av ännu en 40före40 utmaning, det känns bra, har ju en hel del kvar.

Har velat gå och se pacific rim aslänge nu och idag känns äntligen både ögon och skalle tillräckligt ok för att jag ska kunna gå. Hoppas det håller i sig.

Kan meddela att tån inte är avdomnad längre….ajajaj

dfd1f7db151bd1f408a590f4552b0a46

Kommentera

