28. Dan före dan före dan

Tån mår bra, sålänge jag tejpar ihop den med andra tår märker jag inte ens av den, den är fortfarande vackert blålila.

Idag var jag på maxi och fyndade (hade fått kupong i brevlådan) det blev kycklingfile och kaffe samt lite annat smått och gott. Hittade smågurkor från västerås som såg fina ut. Vet inte riktigt vad man gör med dem så det blir till att exprimentera lite i köket.

Maxi har fått en rätt så bra papper och pyssel avdelning numer så där hittade jag lite tejp och tjusigt papper. Det var några muppar från svt där och fjantade med kamera, hoppas jag lyckades undvika dem…

Igår blev det filmkväll hos föräldarna, vi såg kvartetten, en myspysig film om ett hem för pensionerade musiker. På fredag blir det filmkväll igen med brorsan, vi ska se hobbiten. Många filmer blir det🙂

Annars är allt lungt, jag försöker fortfarande hitta tre pocketböcker med ett gemensamt tema, det går inge vidare bra tyvärr.

Kommentera

