30. En utmaning avklarad!

Jippie!

Sista inlägget i 40före40 utmaningen att blogga 30 dagar i sträck. Nu tänker jag ta en liten paus från internet och endast gå in för att ta hand om det nödvändigaste. jag vill koncentrera mig fullt ut på att få styr på hemmet och livet i några dagar. Det är så lätt att fastna på nätet i flera timmar och bara glo utan att göra något vettigt.

Satt nu på morgonen och läste igenom en väldigt gammal kortnovell jag skrev, berättartekniken är inte så strålande men fantasin var det inget fel på då heller. En av de saker jag vill fixa med under mina internetfria dagar är att skriva rent och fixa till denhär gamla godingen för att sedan lägga upp den på bloggen.

Tån börjar hämta sig den är inte lika blå längre även om den fortfarande behövs tejpas för att inte protestera.

Regn och rusk idag, höstmys! Nu börjar min favoritårstid🙂

Vi synes!

Kommentera

