Art journal klar

Äntligen är den färdig! Det tog nästan en vecka för mig att samla mod nog för att göra den färdig. Det är mycket som kan gå fel när det ska mätas och sys. Resultatet blev riktigt bra, jag är nöjd, i stort sett nöjd, pärmen är lite stel och lite för tunn. Jag hoppas stelheten kommer ge sig lite när jag börjar jobba i den och tunnheten går att fixa.

Bestämde mig för att bocka av en utmaning på min 40före40 lista och spelade in en youtubevideo med prat – så hemskt att höra min egen röst! Fruktansvärt! Men nu är det gjort så nu behöver jag inte göra om det🙂

Observanta människor kan se vad som händer med tjusiga naglar om man målar med gesso och inte är försiktig…. Det sitter som berget!

Nåja, video:

 

3 reaktioner på ”Art journal klar

Kommentera

