Fabric journal

Så, kunde jag vänta?

Inte då 🙂

Egentligen skulle jag använt gamla diskhanddukar men jag ble så förtjust i de jag köpte igår att jag bestämde mig för att använda dem istället.

image

Inget superspeciellt mönster men jag gillar’t.
Det kommer bli en signatur/ett lägg av två handdukar.
Det finns så mycket skoj att göra med detta så jag vet inte var jag ska börja.

Känns bra att ha hittat lite inspiration igen  det har varit lite ont om den på sista tiden.

NaNoWriMo drar igång idag, har inte bestämt mig om jag ska delta, det är lockande…

Leave a Reply

