35. Välja ut en mattidning på måfå och laga ALLA recept i den

Det börjar bli lite, ja kanske inte direkt ont om tid men kanske lite småsnålt om tid för att hinna med allt som är kvar på min lista.

Så  jag har beslutat mig för att hugga tag i numero 35. Haffade tidningarna för nov-dec, räknade till sju och stoppade kvickt tillbaka den första tidningen ()sa på måfå jag sa inte att det nödvändigtvis måste vara första alternativet :)) *trumvirvel^ det blev laga lätts novembernummer från 2010.

Jag har bestämt att jag ska laga recepten i ordning så första receptet dyker upp på sidan 6 – pumpa och sötpotatissoppa, låter ju smaskens. Hoppas pumpa fortfarande går att få fatt i. Dagens lunch är bestämd.

Nästa recept visade sig vara äppelkaka, inget jag vill äta till middag så det får bli fika bröd imorgon, idag har jag lite annat att pyssla med så tycker inte jag har tid att baka äppelkaka.

2 reaktioner på ”35. Välja ut en mattidning på måfå och laga ALLA recept i den

Kommentera

