Organisations burken

Så idag tog jag första lappen ur burken – film.

Det blev inte klart men jag har en plan för hur jag ska organisera och jag har påbörjat arbetet så jag anser lappen färdig för den här gången. Det kommer bli flera omgångar med filmorganisation, för tillfället måste jag testköra systemet så jag vet att det fungerar som jag vill. Har stött på patrull med mina dividers i cd asken, det finns inte plats för dem att sticka upp, det tål att funderas på hur det ska lösas.

Igår blev det en tur till IKEA med la famiglia, handlade lite praktiska saker och sedan åkte vi och hälsade på lite släktingar ute i skogen. Härligt att se hur fint de har fått det och alltid skoj att sitta och tjöta lite =)

Idag står tvätta på att göra listan tillsammans med lite annat smått och gott. Jag vill få upp mina tjusiga gardiner jag fick i julklapp och skriva lite.

 

Kommentera

