Fika, bokfynd och lite parkour på dé

Idag skulle jag ha tvättat….morgontider är inte mina bästa tider, jag sov sött och missade tiden. Så kan det gå när man läser halva natten. Fikastund och promenad med två härliga kvinns blev det också, mycket prat och roliga planer. På vägen tillbaka hem såg jag att det låg en väska och lite prylar i en gränd så nyfiken som jag är spanade jag in i gränden – hann precis få se lite akrobatik utföras, mycket skicklig person, det alltid trevligt att se lite parkour.

 

Väl uppe på stan bestämde jag mig för att kika lite på det som var kvar av bokrean, det blev tre pocket:

wpid-20140403_191306.jpg

Den första vet jag inget om men den handlar på något sätt om bibliotek och dewey systemet, toffs bok har jag läst och tycker om – tror jag har den i hyllan men pja 50% av 25 spänn är ju värt en chansning, skräck i las vegas har jag velat läsa länge så den högg jag direkt.

TBR högen krymper inte så mycket🙂

Kommentera

