Internetbantning dag 2

Sådär då har jag klarat en hel dag utan youtube, pinterest och tumblr.
Än så länge känns det helt ok. Igår valde jag att inte sätta på datorn för att inte bli frestad, läste en bok istället. Nu på morgonen andra dagen blev jag frestad, ett nytt videoklipp från rhomanys realm finns på youtube. Det finns kvar om nio dagar så jag får vänta.
Det har blivit lite art journaling nu när jag inte sitter och glor på vad alla andra gör🙂

Den här gjorde jag i förrgår:

image

Denna jobbar jag med för tillfället:

image

En servett i bakgrunden och imorse kladdade jag på lite prickar med akrylfärg. Ingen plan för vad det ska bli än, jag kladdar vidare imorgon.

Kommentera

