Dag fyra

Nääästan klar med fjärde dagen av tio. Nu är det helg, jag räknar med att det kan bli lite tuffare att inte logga in på mina sidor när jag har hela dagen till förfogande. Det är ju enklare att undvika när hälften av dagen tillbringas på jobbet.
Det har varit mycket enklare än jag trodde, jag njuter av att pilla med annat smått och gott. Utmaningen med projektet var nog inte så stor trots allt🙂

Ett färdigt uppslag

image

Jag är inte så jättenöjd med denna men man kan inte lyckas jämt.

Ett påbörjat uppslag:

image

Fingermålning till frukosten imorse.

Kommentera

