Tredje dagen avklarad :-)

Så igår var jag iväg på pysselkväll med jobbet. Vi var på blomsterhallen i finspång och fick välja mellan tre olika pyssel. Jag valde ljus, det var svårt att komma på något att göra, jag jobbar ju mest med papper och färg. I början var det nästan lite jobbigt, lite obekvämt. Det är så lätt att fastna i det välkända och bekväma så jag är mycket nöjd med att jag faktiskt till slut fick ihop ett litet arrangemang:

image

Det långa ljuset damp i golvet och gick av men det är bara charmigt 🙂

Leave a Reply

