Igår var det nära…

Tur att jag har ett stort filmbibliotek. Igårkväll var jag bra sugen på att glo på youtube. Istället blev det internal affairs III och Gorgeous, två mycket bra filmer.
Igår skrev jag lite kaxigt att det var ju inte så svårt dethär…jojomen, några timmar senare tyckte jag att jag skulle logga in på youtube. Men jag klara’t🙂

Idag har jag varit på öb och shoppat loss lite, besöker paranteserna och lånar tvättmaskin.
Nu är hösten  här på riktigt, härliga tider, strålande tider! Jag har plockat kastanjer:

image

Hannes snarkar sött:

image

Hösten är min absoluta favoritårstid.

Kommentera

