Ingen inspiration

Idag var jag absolut inte intresserad av att jobba i min art journal. Inget av det jag skissade på var bra, blä och usch! Dessa dagar är det lite extra viktigt att göra något, vad som helst, så jag målade detta:

image

Jag är väldigt glad att jag tog mig förbi spärren och målade något. Ibland är det inte så viktigt hur det ser ut🙂

2 reaktioner på ”Ingen inspiration

    • Ja, när det verkligen inte går är det bäst att byta fokus. Har en fabric journal som ligger i malpåse, det var nog inte min grej🙂 vem vet, en dag kanske jag fortsätter med den.

Kommentera

