Godmorgon

Imorse var jag seeeeg så jag kommer vara på jobbet lite senare än vanligt. Det är skönt att ha flextid.

Igår var jag för trött för at göra något särskilt. Det blev en tur på stan och soffläge. Kan berätta att indiska har rökelse och fina småflaskor,  åhlens har ännu inte lyckats få fram en bra handväska och klockan fem på eftermiddagen är inte en bra tid att handla i mataffärer.

Var inne på f.d. hårvårdsbaren och köpte hårspray, fick en trevlig papperspåse som kommer bli perfekt i mitt nästa bokprojekt. Jag har en plastbox där jag samlar påsar, när den är full ska jag göra en art journal av påsarna.  Boxen är full till sisådär tre fjärdedelar så jag gör nog en bok innan den är helt full. Jag börjar se slutet på den jag håller på med så jag behöver snart en ny.

Kommentera

