Trött, tröttare –》 minisemester

Senaste veckan har jag blivit tröttare för var dag som gått. Igår var en liten helvetesdag, tur att det finns bra kollegor som piggar upp dagen. Pratade med grannen lite när jag kom hem – det var visst en allmänt dålig dag igår.

Idag har jag börjat med att försova mig… börjar bra
Hann med bussen i alla fulla fall så hoppet finns att dagen blir något bättre än gårdagen.

Sista dagen för veckan, jag har unnat mig en långhelg så jag är ledig fredag och måndag. Imorgon blir det en tur till linköping och resten av tiden ska jag ägna åt att tanka energi.

Internetsemestern gick inge vidare, jag gör ett nytt försök från tisdag.

Kommentera

