Gamla synder =)

Jag har sparat alla min art journals sedan jag började för, kan det vara tre år sedan? Det händer att jag bläddrar igenom dem för att påminna mig själv om att jag faktiskt även om det inte känns så just då har utvecklats och lärt mig. Jag tror de flesta har saker, former som de återvänder till gång på gång. Några ritar geometriska former, andra gör cirklar eller streckgubbar. Idag noterade jag att jag har ritat, skissat, målat ett ohemult stort antal ansikten. Bestämde mig för att sno ihop en liten video med alla ansikten i någorlunda kronologisk följd.

Nu är mitt tålamod begränsat så kvaliten på videon är därefter. Jag roterade alla bilderna rätt men det verkar inte ha tagit skruv… Jag behöver definitivt öva eller skaffa en bättre app för videoredigering men för tillfället blir det inte bättre än såhär:

Kommentera

